Platform til Efterskoler
Med Zenbi har lærere, administrative medarbejdere, elever og forældre et fælles udgangspunkt.
Samlende digital platform til efterskoler
Zenbi platformen kan bruges af alle, som er tilknyttet jeres efterskole, og platformen tilpasses den enkelte bruger. På den måde kan Zenbi både bruges som f.eks. et intranet og pædagogisk værktøj for lærerne, et skoleintra for eleverne og forældrene, et online økonomi- og lønsystem og en kommunikationsplatform de forskellige aktører imellem.
Den store fordel ved Zenbi er altså, at alle informationer er samlet ét sted, så I ikke skal bruge tid på f.eks. at indtaste de samme oplysninger om en elev eller medarbejder i flere forskellige systemer. Dermed sparer I tid på administration, som kan bruges der, hvor det virkelig betyder noget – nemlig hos jeres elever.
For at understøtte tankegangen om en samlende platform har Zenbi et åbent API. Det betyder, at Zenbi også kan udveksle data med andre platforme, så I får en effektiv digital hverdag. På den måde sikrer I også, at al jeres data er tilgængeligt ét sted, uanset hvilken platform data opdateres fra.
Funktioner i Zenbi
Forestil dig, at du ikke skal logge af og på en ny platform, hver gang du skal lave noget nyt. Herunder kan du se eksempler på, hvad Zenbi platformen kan bruges til:
Kommunikation
Personer med adgang kan nemt sende beskeder, oprette opslag eller sende filer til elever, forældre, personale, bestyrelse afhængigt af hvem I giver adgang til Zenbi.
Pædagogisk værktøj
Styrk jeres pædagogiske indsat med overblik over fravær, dagbog, handleplaner, evalueringer mm.
Administration
Administrationsværktøjet styrer al stamdata på elever, forældre, lærere, bestyrelse etc. Dataene håndteres let gennem kartoteker og opdeles i underliggende grupper. Alt er baseret på tidsrammer, således de forskellige årgange kan håndteres med forskellige præferencer og segmenter, som eksempelvis ventelister og linjevalg.
Planlægning
Håndterer alle medarbejderes arbejdstid, mødetid, skemaer og kalendere. Herfra planlægges skoleåret og udgives til de berørte medarbejdere og elever i flere trin.
Undervisning
Understøt lærernes dagligdag med et fleksibelt karakterværktøj og integrationer til Google Suite og Office365.
Forventes integreret 2024
Økonomi
Økonomimodulet håndterer efterskolens elevøkonomi og regnskab. Data kan tilgås fra flere områder af platformen, så forskellige personalegrupper kan tilgå budgetter og status fra forskellige konti. Integrationen sker til enten UVData eller E-conomic.
Forventes integreret 2024
Løn
Løn håndteres enten af Salary eller DSA-løn, hvor der er integrationer til.
Forventes integreret 2024
Support
Giv os et kald, skriv en e-mail eller benyt formularen under kontakt. Det er vigtigt for os at være nærværende.
Har I brug for hjælp, kan I få telefonsupport man-tor mellem kl. 8:30-21:00 (fre kl. 8:30-15:00).
Ved email-support forventer vi at kunne svare inden for 12 timer på hverdage.
Kontakt os
Ser det interessant ud? Skriv eller ring, vi vil meget gerne tale med dig.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad kan jeg bruge Zenbi til?
Hvis du ønsker en moderne platform der håndterer både det administrative, kommunikative og pædagogiske område på jeres efterskole. Platformen er under konstant udvikling, brugerdrevet og tidsvarende.
Er Zenbi et økonomiværktøj?
Ja. Der findes mange utroligt velfungerende regnskabsplatforme, derfor benytter vi nogle af de mest velfungerende og stabile platforme: E-conomic og UVskole.
Selve elevøkonomi-delen er under rivende udvikling og data vil automatisk være opdateret mellem Zenbi, E-conomic, UVData og andre relevante samarbejdspartnere.
Kan en kommende elev tilmelde sig gennem Zenbi?
Ja. Vi er i fuld gang med udviklingen af denne del.
Men hele essensen er, at vores API er åbent og hvis I derfor ønsker at benytte eksempelvis jeres egenudviklede tilmeldingsformularer, kan dette nemt lade sig gøre. Eksempelvis integrere vi med YoungCrm platformen der leveres af CompanYoung.