Sociale tilbud

Platform til Sociale tilbud

Med Zenbi har jeres medarbejdere, borgere og samarbejdspartnere et fælles udgangspunkt.

Vælg Zenbi en stærk administration- og kommunikationsplatform

Digital platform til sociale tilbud

Vores digitale platform kan bruges af alle, som er tilknyttet jeres sociale tilbud, og afhængigt af hvem der logger ind på platformen, vil den blive tilpasset personens behov. Det betyder, at Zenbi f.eks. kan bruges af jeres medarbejdere til at få et overblik over borgernes handleplaner, men den kan samtidig bruges til at kommunikere med f.eks. kolleger og sagsbehandlere – afhængigt af hvem der har adgang til platformen. Derudover kan jeres administrative medarbejdere bruge Zenbi som et online lønsystem og økonomistyringsprogram.

På den måde slipper I for at logge på forskellige platforme og indtaste de samme oplysninger flere steder, som kan være meget tidskrævende. Vi ved nemlig, at jeres tid er meget bedre givet ud på at gøre en forskel for jeres borgere.

For at gøre det nemt at samle det hele ét sted har vores platform et åbent API, som gør det muligt for jer at dele jeres data på tværs af forskellige platforme. På den måde kan Zenbi nemt integreres med de systemer, I i forvejen bruger og er glade for i jeres hverdag.

Zenbi giver overblik over elevernes værelser

Support

Giv os et kald, skriv en e-mail eller benyt formularen under kontakt. Det er vigtigt for os at være nærværende.

Har I brug for hjælp, kan I få telefonsupport man-tor mellem kl. 8:30-21:00 (fre kl. 8:30-15:00).

Ved email-support forventer vi at kunne svare inden for 12 timer på hverdage.

Zenbi viser skema til elever
Medarbejdere i Zenbi

Kontakt os

Ser det interessant ud? Skriv eller ring, vi vil meget gerne tale med dig.