Om os

Zenbi blev grundlagt i 2022 af tre passionerede ildsjæle med en vision om at skabe en intuitiv og effektiv administrations- og kommunikationsplatform til efterskoler, fri- og privatskoler, højskoler samt sociale tilbud. Med ønsket om at forenkle og optimere de mange daglige opgaver, skabte de en platform, der gør det nemmere for skoler og bosteder at administrere og kommunikere i hverdagen.

Zenbi medarbejdere

Om Zenbi

I løbet af det seneste år har Zenbi udviklet sig markant og bliver nu brugt af en bred vifte af skoler og bosteder. Vores mission er at gøre administration og kommunikation mere brugervenlig og tidsbesparende, så undervisere og personale kan fokusere på det, der virkelig betyder noget – mennesker.

Med Zenbi samler vi alle administrative og kommunikative behov ét sted. Forestil dig en dag, hvor du ikke skal logge på flere forskellige platforme for at håndtere diverse administrative opgaver og kommunikere på tværs af afdelinger og teams. Med Zenbi bliver det muligt.

Zenbi er baseret på tre grundlæggende principper:

- Brugervenlighed og tilgængelighed: Platformen er designet med fokus på en enkel og intuitiv brugeroplevelse.

- Åbne integrationer: Zenbi er skabt til at kunne samarbejde med andre systemer, så du kan integrere dine eksisterende værktøjer uden problemer.

- Fleksibilitet og skalering: Uanset om din organisation vokser, eller du har brug for skræddersyede løsninger, tilpasser Zenbi sig dine behov.

Med Zenbi samler vi det hele – enkelt, hurtigt og sammen.

Zenbi viser skema til elever