Platform til Sociale tilbud
Med Zenbi har jeres medarbejdere, borgere og samarbejdspartnere et fælles udgangspunkt.
Samlende platform til Sociale tilbud
Vores digitale platform kan bruges af alle, som er tilknyttet jeres sociale tilbud, og afhængigt af hvem der logger ind på platformen, vil den blive tilpasset personens behov. Det betyder, at Zenbi f.eks. kan bruges af jeres medarbejdere til at få et overblik over borgernes handleplaner, men den kan samtidig bruges til at kommunikere med f.eks. kolleger og sagsbehandlere – afhængigt af hvem der har adgang til platformen. Derudover kan jeres administrative medarbejdere bruge Zenbi som et online lønsystem og økonomistyringsprogram.
På den måde slipper I for at logge på forskellige platforme og indtaste de samme oplysninger flere steder, som kan være meget tidskrævende. Vi ved nemlig, at jeres tid er meget bedre givet ud på at gøre en forskel for jeres borgere.
For at gøre det nemt at samle det hele ét sted har vores platform et åbent API, som gør det muligt for jer at dele jeres data på tværs af forskellige platforme. På den måde kan Zenbi nemt integreres med de systemer, I i forvejen bruger og er glade for i jeres hverdag.
Funktioner
Herunder kan du få et overblik over, hvilke funktioner Zenbi har:
Kommunikation
Personer med adgang kan nemt sende beskeder, oprette opslag eller sende filer til personale, sagsbehandlere eller bestyrelse afhængigt af hvem I at giver adgang til Zenbi.
Handleplaner & delmål
Styrk jeres pædagogiske indsat med overblik over borgeres handleplaner, mål, delmål, dagbog, fravær, dagbog mm.
Dagsprogram
Se borgeres dagsprogram og få dem sammenflettet med dit eget program, ud fra de aktuelle borgere der er tildelt. Kan både styres som faste relationer eller daglige fordelinger.
Administration
Administrationsværktøjet styrer al stamdata på borgere, personale, relationer, bestyrelse etc. Dataene håndteres let gennem kartoteker og opdeles i underliggende grupper.
Økonomi og løn
Økonomimodulet håndterer jeres økonomi og regnskab. Data kan tilgås fra flere områder af platformen, således forskellige personalegrupper kan tilgå budgetter og status fra forskellige konti.
Forventes integreret 2025
Planlægning
Håndterer alle medarbejderes arbejdstid, mødetid, skemaer og kalendere. Herfra planlægges jeres ønskede perioder, ferie, arbejdstid, møder etc. og udgives til de berørte medarbejdere i flere trin.
Medicin
Håndterer borgeres medicin med faste udleveringer, PN-medicin, dispensering og meget mere.
Support
Giv os et kald, skriv en e-mail eller benyt formularen under kontakt. Det er vigtigt for os at være nærværende.
Har I brug for hjælp, kan I få telefonsupport man-tor mellem kl. 8:30-21:00 (fre kl. 8:30-15:00).
Ved email-support forventer vi at kunne svare inden for 12 timer på hverdage.
Kontakt os
Ser det interessant ud? Skriv eller ring, vi vil meget gerne tale med dig.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad kan jeg bruge Zenbi til?
Hvis du ønsker en moderne platform der er under konstant udvikling, brugerdrevet og tidsvarende.
Er Zenbi et økonomiværktøj?
Ja. Der findes mange utroligt velfungerende regnskabsplatforme, derfor benytter vi én af de mest velfungerende og stabile platforme: E-conomic.
Selve elevøkonomi-delen er under rivende udvikling og data vil automatisk flyde mellem Zenbi, E-conomic og andre relevante samarbejdspartnere.
Kan en kommende elev tilmelde sig gennem Zenbi?
Ja. Vi er i gang udviklingen af denne del.
Men hele essensen er, at vores API er åbent og hvis I derfor ønsker at benytte eksempelvis jeres egenudviklede tilmeldingsformularer, kan dette sagtens lade sig gøre.
Yderligere integrere vi med YoungCrm platformen som CompanYoung leverer.